matsberg Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Koppla länk till e-post funkar inte, hur får man tillbaka det? Quote
PCGuiden Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Riktigt vad menar du , här i forumet eller på en hemsida. Lite mer beskrivning skulle vara önskvärt Quote
Manneman Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Riktigt vad menar du , här i forumet eller på en hemsida. Lite mer beskrivning skulle vara önskvärt ...instämmer! Quote
matsberg Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Vad jag menar är att om jag är på en hemsida och vill tipsa en kompis, så kan man klicka på Arkiv och sedan gå ner till Skicka och gå ut ett steg och välja Länk med e-post. Den funkar inte mer för mig. Quote
PCGuiden Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Då antar vi att du har en webbläsare som heter Firefox... För mig räcker det att göra som du säger och direkt klicka på Arkiv skicka länk Quote
Sunshine Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Vad jag menar är att om jag är på en hemsida och vill tipsa en kompis, så kan man klicka på Arkiv och sedan gå ner till Skicka och gå ut ett steg och välja Länk med e-post. Den funkar inte mer för mig. Så ser det ut för Mig också? Vet tyvärr inte vad detta beror på! Skickar mina länkar via Win Mail, om det behövs. Quote
matsberg Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Just det. men det händer inget. Det skall ju komma upp ett fönster från adressboken om jag inte minns fel. Quote
Recommended Posts