PCGuiden Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Kan man klämma in en 1 TB disk i denna datorn ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 http://www1.euro.dell.com/content/topics/global.aspx/sitelets/solutions/virtualization/fcs_optiplex_fx160?c=se&l=sv&cs=sebsdt1 Kan du nog... OptiPlex 160 Standard Tiny Desktop Chassis Processor : Intel Atom 230 (1.6GHz, 533MHz, 512KB) E-Star: Energy E-Smart Enable FX160 Minne:: 4096MB (2x2048) 667MHz DDR2 Dual Channel 1 S Hårddisk: 160GB Serial ATA (7200RPM) Free Fall Sensor Single Optical Drive: 8X DVD ROM Drive Mus: Dell Laser, USB (6 buttons) Black Mouse Tangentbord: Swedish (QWERTY) Dell QuietKey USB Keyboard 3Year ProSupport for End Users and Next Business Day On-Site Service Mått Vikt: 1,81 kg Höjd: 22,9 cm Bredd: 4,7 cm Djup: 22,5 cm OptiPlex160 Liten på skrivbordet, enorm när det gäller energieffektivitet OptiPlex160 ger dig smarta möjligheter att maximera arbetsytan och minimera energiförbrukningen. * Tar liten plats, har processorer som drar lite ström och en effektiv strömförsörjning * System med lång livslängd som är enkla att hantera * Stationär företagsdator för generellt bruk och grundläggande datoranvändning Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 får du inte ut fullt utrymme från hårddisken så finns det kontrollerkort som hjälper med det.. Men det ska nog gå med din Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 26, 2009 Author Share Posted October 26, 2009 OK Tänkte ha den och koppla till nätverket... men jag funderar då på vad jag skall köra för operativ på den... Jag skall ju komma åt all musik och film på den via min egen dator.. Skall man köra något typ Free NAS på den då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 (edited) Enligt här: http://images.google...sa%3DG%26um%3D1 Så ska datorn ha en "2.5" SATA HDD", alltså ingen vanlig "fullstor" 3.5". Och är lite osäker på om det finns många så stora 2.5" are. Edited October 26, 2009 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts