Gå till innehåll

voddler.strömmande film.filmens spotify


kudden

Recommended Posts

Fick en invite igår och har bara testat som hastigast igår. Det lilla jag sett verkar vara bra, men det går inte att navigera med musen i gränssnittet, endast tangentbordet. Man vänjer sig dock antar jag och enligt Voddler själva är gränssnittet gjort för att man enkelt ska kunna styra det via fjärrkontroll. Kvaliteten på filmerna är OK men jag har inte sett till något i HD-upplösning ännu, men det ska finnas sägs det. Ska till och kolla en rulle nu! :)

EDIT: Valde nu att fortsätta kolla på den film jag avbröt/somnade till igår och den frågar om jag vill fortsätta uppspelningen där jag stängde av igår. Klart smidigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man skriver in sig och väntar på ens tur.tiotusen köande släpps in varje vecka.

Tror jag var tidig att skicka in ett gäng ansökningar, åtminstone innan det började skrivas en massa om tjänsten, men har inte lyckats få någon invite ännu. Så jag är skeptisk till att de tas i turordning, det måste slumpas ut och jag måste ha en väldig otur. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar på min... detta ligger i min inbox tillsvidare:

Thank you for showing an interest in Voddler!

A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar på min... detta ligger i min inbox tillsvidare:

Thank you for showing an interest in Voddler!

A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.

Har ett sånt mejl i min inbox jag med. Men det var bara några dar sedan jag ansökte så vi får väl se hur lång tid det tar. Ska bli kul att testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett sånt mejl i min inbox jag med. Men det var bara några dar sedan jag ansökte så vi får väl se hur lång tid det tar. Ska bli kul att testa.

Håller med, är nyfiken på Voddler.

Fick ett sånt mail för över en månad sen, nästan 2 månader sedan så har man tur får men vel en invite av dem.

Eller väntar till det blir som Spotify, det kommer sidor som delar ut invites :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 veckor senare...

Igår fick jag äntligen en inbjudan till Voddler så nu har jag kunnat testa det lite. Jag trodde inte man kunde överträffa Spotify i misslyckat användargränssnitt och bristfälliga funktioner men det har man verkligen lyckats med i Voddler. Förutom att det hänger min dator när jag startar det i Windows 7 så är det väldigt stabilt och bild och ljud är helt ok enligt mina förväntningar på streamad media. Men av 100 självklara funktioner jag skulle kunna komma på genom några minuters slötänkande har de kanske fått med 5 som de implementerat på klumpigaste tänkbara sätt. Att gränssnittet är anpassat för att kunna skötas via fjärrkontroll tycker jag är båda logiskt och bra, men bara för det behöver man ju inte ta bort möjligheten att kunna navigera det med musen när man sitter vid datorn. Mitt samlade omdöme hittills, totalt fiasko!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...