Xomilpa Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Jag har ett irriterande problem. Använder Windows 7 på en dator som tidigare hade Vista Home Premium 64 bit. När jag startar IE8 i 32 bit versionen tar det 12 sekunder att starta programmet. Inte nog med det, när jag öppnar ny flik tar det också 12 sekunder. Firefox och IE8 i 64 bit versionen tar 3-4 sekunder att starta och mindre än en sekund att öppna ny flik. Nä, jag vill inte ha svaret att köra IE8 i 64 version, eftersom fortfarande stöder inte Adobes FlashPlayer 64 bit versionen. Är detta ett generallt fel, eller har jag någon inställning jag kan ändra på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Du kan prova att återställa läsaren till standardläge... "Verktyg/Internetalternativ/Avancerat"... Tryck på knappen "Återställ..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xomilpa Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 Tack för tipset e-son. Nu fungerar IE som tidigare, dvs något långsammare än FF och IE 64 bit, men helt acceptabelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts