Gå till innehåll

Dricker du för mycket vatten? Då bör du tagga ner lite med det


Stim

Recommended Posts

Tydligen är vatten (i stora mängder) varligt att inta. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3732127.svd

Så drick inte för mycket vatten om du brukar göra det.Hade ingen aning faktiskt om att vatten kunde vara skadligt men tydligen så är det visst det om det är för stora mängder. :rolleyes:

Vad jag fått lära mig, är att högst 2 liter om dagen är bra, beroende också på vilket arbete man har! Jobbar man på kontor, då kanske 2 liter är för mycket. Men har du ett kroppsligt "typ skoghuggare" då kan 3-4 liter vara nödvändigt!

Kan vara som med Alkoxxx, för mycket kan skada, ja.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen är vatten (i stora mängder) varligt att inta. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3732127.svd

Så drick inte för mycket vatten om du brukar göra det.Hade ingen aning faktiskt om att vatten kunde vara skadligt men tydligen så är det visst det om det är för stora mängder. :rolleyes:

Vem fasen dricker vatten...? Risk för Europeiskt pilsnerberg då ju! ;)

...eller som någon "tänkare" sa på 80-talet... "Don´t drink water... fish fuck in it!" :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag fått lära mig, är att högst 2 liter om dagen är bra, beroende också på vilket arbete man har! Jobbar man på kontor, då kanske 2 liter är för mycket. Men har du ett kroppsligt "typ skoghuggare" då kan 3-4 liter vara nödvändigt!

Alltså... för att återgå till den moderna verkligheten! En "typ skogshuggare" sitter i en uppvärmd hytt, 8 timmar om dagen, och rör på hela 2 fingrar.... dom som håller i joysticken...! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja eller som ikväll så är det bärs för hela slanten och hoppas på att få hem en villig mus efteråt :P

:)

He,he, den va goooooooooooooooooooooo! :lol:Eller råtta?

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... för att återgå till den moderna verkligheten! En "typ skogshuggare" sitter i en uppvärmd hytt, 8 timmar om dagen, och rör på hela 2 fingrar.... dom som håller i joysticken...! :lol:

Dom andra 16 timmarna då? Rör inte ett finger! Inte ens musen............ :P:P

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...