vajlent Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 (edited) Nu finns det äntligen ute för allmänheten, TuneUp Utilities 2010! Fungerar på Windows 7, och jag kan bara säga att det blev en avsevärd skillnad på mitt Win7 Ultimate (x86) i alla fall efter att ha optimerat med detta program som har något som kallas för "turbo mode" som inaktiverar onödigheter som sölar ner din dator. Jag har använt detta länge på både XP, Vista & nu Windows 7 & kan inget annat säga än att detta är mitt absoluta favoritprogram! aldrig haft några som helst problem med det som jag haft med flertalet av dom andra liknande program som finns ute. 30 dagars trial finns att ladda ner. (inte på svenska) Rekommenderas varmt. TuneUp's Hemsida Edited October 31, 2009 by vajlent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Vackert! Detta har jag väntat på... tack för nyheten! Mange Edit: Har nu kört programmet på både XP, Vista och Windows 7... det slår föregångaren TU 2009 med hästlängder. Detta program rekommenderas varmt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 31, 2009 Share Posted October 31, 2009 Brukade använda TU förr och tyckte det var helt ok så ska ge det en chans. Tack för tipset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted October 31, 2009 Author Share Posted October 31, 2009 Vackert! Detta har jag väntat på... tack för nyheten! Mange Edit: Har nu kört programmet på både XP, Vista och Windows 7... det slår föregångaren TU 2009 med hästlängder. Detta program rekommenderas varmt! Absolut! 2009 va mycket bra med denna version är helt enkelt bäst! Brukade använda TU förr och tyckte det var helt ok så ska ge det en chans. Tack för tipset. Det tycker jag verkligen, det är mycket användarvänligt & pålitligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts