PCGuiden Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Snö är det bästa som finns.... är en Snöman Quote
Nicklas Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Jo om Snömannen var ett stjärntecken skulle jag absolut tillhöra det! Riktig vinter med stora vita drivor och kall frisk luft är underbart. Brukar ta nattliga promenader och njuta av den extrema tystnaden som endast bryts av det mysiga knarrandet under skorna. Quote
Manneman Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Hehe... då hade vår lilla pudel trivts hos dig. Han älskar Rottweilers av någon anledning... Quote
Mats H Posted November 1, 2009 Author Posted November 1, 2009 Ja, han är välkommen!!! Våra är 11, 7, 6 o 2st på 4 år! Quote
ture Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 Jo om Snömannen var ett stjärntecken skulle jag absolut tillhöra det! Riktig vinter med stora vita drivor och kall frisk luft är underbart. Brukar ta nattliga promenader och njuta av den extrema tystnaden som endast bryts av det mysiga knarrandet under skorna. http://123an.tjosan.se/snoskottaren.html mvh t Quote
Manneman Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 http://123an.tjosan.se/snoskottaren.html mvh t Rolig läsning... speciellt kommentaren 24/12, att dra plogbilschauffören i kulorna genom snön.... Mange Quote
Sunshine Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Hej! På tal om snö och vinter. Vart är snön? Här har det inte kommit något ännu! Kallt och eländigt är det också, så jag skickar med en värmande bild till er alla i denna kyla. Quote
Stim Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Vart är snön? I frysen finns lite is och snö, någon annanstans (i år) har inte jag heller sett till någon snö. Quote
Mats H Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 I frysen finns lite is och snö, någon annanstans (i år) har inte jag heller sett till någon snö. HÄR ÄR DEN! Quote
Stim Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 Började snöa lite smått här igår kväll men som tinades bort lika snabbt. Snöfritt än så länge. Quote
Cynthia Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Snön kan ni behålla där uppe. Här nere blir det blara blask av eländet. Quote
Recommended Posts