boxxen Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 (edited) Hej! jag har lite problem att få in mina musik album i mediaplayer bibloteket, vissa går men oftast då inte hela albumet utan kanske 2-5 låtar av en skiva, samtliga är placerade i mappen musik går bra att spela upp, men dom tycks inte komma upp och sparas i mediaplayer listan (bibloteket). Har testat alla möjliga ändringar med tex delning i hemmagrupp etc etc , samtliga låtar/skivor är rippade från orginalskiva till mp3. Dock rippade i Vista. I vista så är det inga problem. Liknande problem har jag med skivor som är placerade i NAS då jag får in bara endel av dom och dessutom inte komplett hela album. win7 home edition mvh boxxen (LÖST) Hittade knappen Verktyg/Avancerat/Återställ Media Biblotek, omstart av media player låtarna är på plats. Edited November 2, 2009 by boxxen Quote
boxxen Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 hmm..nu var det så att problemet kom tillbaka, var tvungen att radera hela databasen för mediaplayer, starta om på nytt sen äntligen fungerar det som det ska pust..pust . Quote
Recommended Posts