jorgeng Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Hej! Efter lyckad installation av win7 så fungerar ej klickningen med musen som tidigare. Förut kunde jag ställa mig i en ie8 sida, enkelkicka och sedan scrolla neråt med vänsterknappen nedanför touchplattan, men det går ej längre. Nu måste jag gå till höger och scrolla neråt i scrollbaren. Hur ställer man in detta att fungera som tidigare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanspahlen Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Det saknas nog en driver till touchplattan. Kolla hos datortillverkaren om det finns något att ladda ner. Titta också i åtgärdscenter, där brukar det finnas meddelanden om installationen skall kompletteras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgeng Posted November 3, 2009 Author Share Posted November 3, 2009 Det saknas nog en driver till touchplattan. Kolla hos datortillverkaren om det finns något att ladda ner. Titta också i åtgärdscenter, där brukar det finnas meddelanden om installationen skall kompletteras. Bra ide, laddade ner touchplattan-programmet och nu fungerar det igen. Det som finns att ladda ner är för Vista från Dells hemsida, behöver man installera alla dessa program igen på win7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Det som finns att ladda ner är för Vista från Dells hemsida, behöver man installera alla dessa program igen på win7? Definitivt INTE! Både datorn och du, mår bäst av att vara VÄLDIGT restriktiv med tillverkar-crapware! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts