Gå till innehåll

Bildbehandlingshjälp


Recommended Posts

Hittade ingen lämpligare plats att lägga denna tråden så det får bli här! (hehe...och jag som är moderator)

Jag håller på att modifiera ett tema till min mobiltelefon. I sann Sony Ericsson-stil skulle jag vilja ha standbybakgrunden animerad. Finns det någon på forumet som är en klippa på att göra *.swf utav en *.png... alternativt en *.gif? Storleken ska vara i sitt ursprung 240*320...

Den bifogade bakgrunden hade sett cool ut med någon typ av rörlig effekt där det typ ser ut som ringar på vatten eller någon cool vågeffekt eller liknande. Någon som har lust?

Klicka på bilden, högerklicka sen och välj "spara bild som...". Vet inte hur det sen blir om man vill sätta in en modifierad bild, typ *.swf eller *.gif. Men det går bra att maila mig den

Mvh Magnus

Edit: Bifogade bilden i zip-format för säkerhets skull.

post-738-1257486208,73_thumb.png

001.zip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade själv... jag har ingen erfarenhet att skapa animerade effekter vilket märks :lol::lol::lol:

Så här blev min egen version... ni förstår varför jag hoppades på lite hjälp? :lol: Kom gärna med några snygga alternativ...

Mange

post-738-1257586147,75_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...