Gå till innehåll

Program i aktivitetsfältet maximerar sig inte


Thort

Recommended Posts

Hej!

Jag har precis installerat Windows 7, 64 bit versionen, och är i full färd med att installera alla mina program. Jag har installerat flera, och de startar som de ska. Men nu har jag installerat Adobe Photoshop Lightroom. Och nu har något konstigt hänt. Programmet startar och lägger sig som en ikon i aktivitetsfältet. När musen vilar över ikonen syns en miniatyr av programfönstret. Och det är ju helt i sin ordning. Men programfönstret öppnar inte upp sig när jag klickar på ikonen i aktivetsfältet. Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är mitt problem löst! Jag har en ritbräda med inbyggd bildskärm kopplad till datorn. Den var avstängd. När jag satte på den visade det sig att Lightroom hade startat på ritbrädans bildskärm. Windows 7 startar tydligen upp program på avstängda bildskärmar.

Tack e-son för dina förslag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är mitt problem löst! Jag har en ritbräda med inbyggd bildskärm kopplad till datorn. Den var avstängd. När jag satte på den visade det sig att Lightroom hade startat på ritbrädans bildskärm. Windows 7 startar tydligen upp program på avstängda bildskärmar.

Tack e-son för dina förslag! :)

Det var en "feature" jag inte stött på tidigare...! :rolleyes: Skönt att det löste sig i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...