Thort Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Hej! Jag har precis installerat Windows 7, 64 bit versionen, och är i full färd med att installera alla mina program. Jag har installerat flera, och de startar som de ska. Men nu har jag installerat Adobe Photoshop Lightroom. Och nu har något konstigt hänt. Programmet startar och lägger sig som en ikon i aktivitetsfältet. När musen vilar över ikonen syns en miniatyr av programfönstret. Och det är ju helt i sin ordning. Men programfönstret öppnar inte upp sig när jag klickar på ikonen i aktivetsfältet. Vad göra? Quote
e-son Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Ja, men det hjälper inte heller. Prova att avinstallera, starta om, och installera om! Quote
Thort Posted November 6, 2009 Author Posted November 6, 2009 Jag har avinstallerat Lightroom, startat om datorn, och installerat Lightroom igen. Det hjälpte inte. Så här ser det ut på min skärm. Det går inte att maximera programmet. Quote
Thort Posted November 6, 2009 Author Posted November 6, 2009 Nu är mitt problem löst! Jag har en ritbräda med inbyggd bildskärm kopplad till datorn. Den var avstängd. När jag satte på den visade det sig att Lightroom hade startat på ritbrädans bildskärm. Windows 7 startar tydligen upp program på avstängda bildskärmar. Tack e-son för dina förslag! Quote
e-son Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Nu är mitt problem löst! Jag har en ritbräda med inbyggd bildskärm kopplad till datorn. Den var avstängd. När jag satte på den visade det sig att Lightroom hade startat på ritbrädans bildskärm. Windows 7 startar tydligen upp program på avstängda bildskärmar. Tack e-son för dina förslag! Det var en "feature" jag inte stött på tidigare...! Skönt att det löste sig i alla fall! Quote
Recommended Posts