Rottis1 Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Hejsan ! Jag undrar om det finns nån som vet någon bra HUbbar till DC++? Hade var snällt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Redigera gärna titeln! För övrigt är det väl rätt ställe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rottis1 Posted November 7, 2009 Author Share Posted November 7, 2009 Redigera gärna titeln! För övrigt är det väl rätt ställe... Ja men det finns ju inget man kan göra åt titeln. jag hittar i alla fall inget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Gjort det åt dig... Om du väljer att redigera ditt inlägg och sen till höger om om "posta det redigerade inlägget" hittar du "växla till full redigering". DÄR kan du ändra rubiken. Har du sökt över nätet för DC-hubbar? Nu har jag inte använt DC på några år, men jag kan tänka mig att det blivit mer "privat" sen lagen har skärpts. Vi får se vad tråden kan erbjuda för svar. Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Gjort det åt dig... Om du väljer att redigera ditt inlägg och sen till höger om om "posta det redigerade inlägget" hittar du "växla till full redigering". DÄR kan du ändra rubiken. Har du sökt över nätet för DC-hubbar? Nu har jag inte använt DC på några år, men jag kan tänka mig att det blivit mer "privat" sen lagen har skärpts. Vi får se vad tråden kan erbjuda för svar. Manneman Det finns en knapp i klienten.... "Public hubs". Något annat hittar man inte utan inbjudan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts