Superlight Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Jag ska sälja mitt XP Home Edition SP2 Uppgradering. Lagligt köpt. Vad tycker ni jag ska sätta för pris? XP känns lite för "mycket omodernt" och jag hade tänkt skaffa Windows 7 Professional iställlet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 OEM, Retail eller Upgrade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Jag skrev att det var uppgraderingsversion i första inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Skänk den... mot frakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 (edited) Skänk den... mot frakt. Hur gör man det? Edited November 8, 2009 by Superlight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Hur gör man det? Skriv i annansen: fås mot annonskostnad och frakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Sorry var lite morgontrött Vet inte exakt hur det är med upgraderingsversionen om den får installeras på olika hårdvaraor osv.. Men du kan ju alltid testa skriva här i tråden vad du tänkt att få för det, eller lägg en annons på tradera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jens.p Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Jag ska sälja mitt XP Home Edition SP2 Uppgradering. Lagligt köpt. Vad tycker ni jag ska sätta för pris? XP känns lite för "mycket omodernt" och jag hade tänkt skaffa Windows 7 Professional iställlet. Den är inte värd ett smack idag.. men kanske om 1-2 år kommer det säkert flera och vill ha nån XP. Lägg du den på hyllan.. du kanske behöver den själv... eller mormor!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Om några är väl knappast XP supportat av Microsoft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jens.p Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 (edited) Om några är väl knappast XP supportat av Microsoft? Åfan.. dom supportar den "bara" i fem år till.. fram till år 2014. Men varför är det viktigt att den supportas? Den sköter sig självt redan idag. Edited November 8, 2009 by jens.p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Åfan.. dom supportar den "bara" i fem år till.. fram till år 2014. Men varför är det viktigt att den supportas? Den sköter sig självt redan idag. Kruxet är att den dag dom fäller ner gardinen så kan du inte få tag i uppdateringar via Windows Update. Windows Me är ett sånt exempel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts