Superlight Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Har fått tillgång till MSDNAA, och Windows 7 Professional, jag undrar vad som händer efter studietiden? Kan man fortsätta använda den? Kan man installera den på enn "ny bygge" dator? Finns det några begränsningar på hur många gånger man får formatera? Jag skriver när jag kommer på flera. Quote
Andreas Stenhall Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Vad jag vet får du när du slutar på skolan fortsätta använda produkterna via MSDNAA som du redan har installerat men du har inte rätt att installera på nya datorer eller göra nya installationer. Quote
Superlight Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 (edited) Kan jag inte använda den för att formatera flera gånger på samma dator där man hade Windows 7 först eller är det begränsat antal? Edited November 9, 2009 by Superlight Quote
Anders1980 Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Har fått tillgång till MSDNAA, och Windows 7 Professional, jag undrar vad som händer efter studietiden? Kan man fortsätta använda den? Kan man installera den på enn "ny bygge" dator? Finns det några begränsningar på hur många gånger man får formatera? Jag skriver när jag kommer på flera. Den windows versionen som finns på MSDNAA är ju ingen oem version så det kan du nog instalera om du byter data men du ska bara ha det på en data åt gången Quote
Andreas Stenhall Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Detta kan ha ändrats sedan jag senast var i kontakt med MSDNAA men man får alltså inte på något vis installera om programvaran efter att man slutat på skolan men man får fortsätta använda redan installerade produkter. Quote
Recommended Posts