Gå till innehåll

comodo systemrensare (toppen)


margrehte

Recommended Posts

Nu har jag kollat in hela tråden plus googlat,bilderna stämmer inte med den jag laddat ner (senaste),ända knappen jag förstår mej på är översta dvs powerclean my computer,vilket val skall jag använda för att på samma sätt som i ccleaner bara rensa temporära och kakor ?

laddade ner manualen och google beklagade men för stor översätta till svenska (144 sidor) för stor att skriva ut med så ligger på skrivbord nu (finns möjlighet få på svenska utan betalprogram ? )

Is i magen fick jag ha, för jösses vad det hände saker i båda datorerna (enbart positiva) så nu är ccleaner avinstallerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Temporära filer rensas med Disk Cleaner (Windows Temp Files).

Kaksmulor tas bort med Privacy Cleaner. Markera Cookies för den/de webbläsare (och/eller Flash Player) du vill rensa. Där kan också programmens ”cache” tömmas.

Angående översättning, tala snällt med e-son! :D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack för svar, var så att jag funderade på att installera ccleaner igen för kändes för stort att köra powerclean varje dag.

Har ju satt på att IE skall spara historik men det struntade ccleaner i så fick bocka ur i ccleaner,comodo därimot respekterar det och tar inte väck historia :-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag provade av nyfikenhet comodo systemrensare, men jag måste säga att min win7 blev en aning instabil efter rensning. testade då register rensare och disk cleaner. Nu efter ett två omstarter så börjar den bli ordning på igen, krisar det mer så får jag väl återställa backup. Jag kör nog tillsvidare med Ccleaner.

mvh

boxxen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...