Nicklas Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Någon som vet ett bra program att föra anteckningar med under föreläsningar? Vill alltså inte ha något tungrott som Office tillsammans med Photoshop utan något litet smidigt som är speciellt gjort för ändamålet och har bara de lämpliga funktioner samlade. Det jag saknar i de texteditorer jag testat är att snabbt och lätt kunna rita direkt bland anteckningarna. Inget avancerat utan typ lite pilar, ringa in saker och sånt. Det funkar ju liksom inte att slänga igång Photoshop och göra en bild som sedan infogas i ett Word dokument och sedan ska texten justeras i förhållande till bilden och bla bla... Då har kan ju missat halva föreläsningen när man är klar. Och det ska funka i Windows 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 min första tanke skulle ju vara Microsoft Windows Journal Viewer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.