Jack Bauer Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Har en film i iso-format som jag skulle bränna i windows 7. med windows inbyggda dvd bränning gick det inte,så jag fick prova med ashampoo burning studio 9. det kommer upp när bränningen precis skall börja att man skall stoppa i en dual layer skiva. sagt och gjort men skivan ploppar ut precis när det skall börja och bränningen misslyckas. för skojs skull testar jag att bränna skivan med samma program i windows xp. då fungerar det!...... samma hände när jag skulle bränna recoveryskivorna till den nya w7 datorn. den ville inte veta av dl layer skivor, eller verbatim skivor. men testade jag med tdk så gick det fint. varför går det inte att bränna med vissa skivor eller iso-filer i w7? Quote
Manneman Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Kan brännaren i din nya dator bränna Double/Dual Layer? Magnus Quote
Jack Bauer Posted November 15, 2009 Author Posted November 15, 2009 Jepp,enl. specen skall den det.... det roliga var att filen inte ens krävde en dl skiva.den var endast på 4.7 gb klarar w7 bara iso-filer och inte img-filer? Quote
Manneman Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Har faktiskt inte tänkt på det. Har brännt lite av varje i W7´s inbyggda, men aldrig tänkt på vilka typer av filer det är. *.img kan du bara byta namn på till *.iso.... Mange Quote
Cynthia Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Kommer det inget felmeddelande och finns det ingen logglista som berättar mer om strulet med det där Schampoo programmet? Quote
Recommended Posts