candela Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 När Windows 7 Home Premium installerades valde jag säkerhetskopiering söndagar kl 19:00. Vill nu ändra dag och klockslag. Har letat förgäves i Kontrollpanelen, Åtgärdscentrum och shemaläggning men hittar ingen stans möjlighet att ändra. Tacksam för hjälp /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Det finns under Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Schemaläggaren. Sen under Microsoft/Windows/WindowsBackup. I högra spalten ser du Egenskaper och när du öppnar den så kan kan du redigera tid och dag under fliken Utlösare. Kör inte Windows Backup själv men jag antar att det är den vägen man går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted November 16, 2009 Author Share Posted November 16, 2009 Det finns under Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Schemaläggaren. Sen under Microsoft/Windows/WindowsBackup. I högra spalten ser du Egenskaper och när du öppnar den så kan kan du redigera tid och dag under fliken Utlösare. Kör inte Windows Backup själv men jag antar att det är den vägen man går. Stort tack. Hittade och ändrade. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts