smack Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Upplever allt som har med W7 positivt jämfört med Vista,, Tyckte tidigare att det var bortkastade pengar att uppgradera,, men oj vad fel jag hade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Jag har 2 datorer med vista och ingen anledning byta till 7:an, redan efter sp1 så blev datorerna stabilare/ännu bättre blev det med sp2 , och då jag blev trött på bekymren med IE8/firefox så bytte jag ut modem och router mot telias smart`s lådda,knorren på det hela avslutades med dels Cecilias hjälp (städa upp bland start/skräpprogram) dels comodo system ccleaner,nu har jag 2 stabila snabba datorer med massor av minne tillgängligt. Contentan blir: Har man inga bekymmer med vista så väntar man tills ny dator skall inhandlas, har man bekymmer så värt att byta till 7:an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts