Gå till innehåll

Akut behov


Rebom

Recommended Posts

Hej Rebom!

Har du tappat inloggningsuppgifterna till "dina" webbsidor?

Skulle tro att du isåfall ligger ganska pyrt till om alla cookies och historiken är borta på datorn. Mig veterligt så har jag aldrig hört talas om ett sånt program mer än möjligen att du skulle kunna använda ett Recovery program, som söker igenom hårddisken efter filer som ännu inte har hunnit bli överskrivna.

Tänk på att allt handlande, agerande har en benägenhet att ge konsekvenser!

Redigerad av Opptokoppter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla som tar sig tid och skriver här men mitt problem är att jag har en dum bror som har varit inne på en hemsida där han har sett en lösning till matematik tal och fått det problem med sin magister om att han har fuskat just på det talet och jag försöker bevisa magistern att den finns ute på nätet vilket min bror har sagt till honom om han vill se det själv och dumma brodden han kommer inte ihåg vart han hade set och kör Ccleaner varje dag så coociks mm tas bort varje dag.

Redigerad av Rebom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen orsak Recover :) Vi hjälper gärna till om de kniper.

Å du här finns en till som levt med småsyskon. Känner igen mig själv väldigt mycket i de som du beskriver, ifrån den tiden man själv var i unga tonåren och ville stötta & hjälpa lillbrorsan som är tre år yngre. Alla gör misstag och det är från dem som vi lär oss ifrån till att bli mognare. Jag skulle vilja ge dig rådet för er bådas bästa även om de kanske låter tufft, men låt din brorsa få åka lite vattenskidor denna gången efter Magisterns racerbåt och ge honom chansen att få känna att han hade gjort fel och fuskat. Det är jätteviktigt & få lära sig ta lite eget ansvar också.

En bit längre fram i livet så kommer ni bägge tjäna massor på detta!

Jag tror du har mest att vinna genom låta honom få lära sig en liten läxa denna gången, de är ju trotts allt bara ett mattetal & du jag tror inte din bror är dum ;)

Se upp med han framöver och lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men problemet är att om har inte bevisar att han har hittat lösningen på nätet kan han bli avstängd från 6 veckor till 6 månader och det är inget man tillåter bara för att han ska lära sig, det värsta är att han visste inte att det klassas som fusk han har fått diplom från klass 7an tills han gick ut gymnasiet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten undran? Är det nyligen provet ägde rum?

nej utan i september var det och det värsta är att han fick ju godkänd på provet och allt var som vanligt men lillebror tyckte att han kunde få A och inte B och skickade mail till magistern för att dubbelkolla på hans prov eftersom han borde få A och inte B, då hade han sagt att jag har skickat in din prov till disciplinnämnden för misstänkt för fusk och alla detta sker 1månad efter han fick godkänd på provet!!!!

Redigerad av Rebom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej utan i september var det och det värsta är att han fick ju godkänd på provet och allt var som vanligt men lillebror tyckte att han kunde få A och inte B och skickade mail till magistern för att dubbelkolla på hans prov eftersom han borde få A och inte B, då hade han sagt att jag har skickat in din prov till disciplinnämnden för misstänkt för fusk och alla detta sker 1månad efter han fick godkänd på provet!!!!

Hej Rebom!

Har på alla möjliga vis försökt att hitta sidan, men ej lyckats! Tyvärr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där ser man, låter ju onekligen som din bror befinner sig i en jobbig sitts.

Nyfiken som man är, får jag fråga vilken behörighet och nivå matten ligger på?

civilingenjör-samhällsbyggnad första året, behörighet och nivå vet jag inte.

Redigerad av Rebom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...