PCGuiden Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Söker ett program som kan spela upp 720/1080p filmer med undertexter till Något bra som inte heter Km player/gomplayer/VLC/mediaplayer Classic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Får jag bra fråga varför du inte vill använda de bästa/mest populära programmen som funkar utmärkt till det du vill göra, utan tvunget måste ha något annat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Får nog instämma där.... de du nämner är ju bland de bästa alternativen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Söker ett program som kan spela upp 720/1080p filmer med undertexter till Något bra som inte heter Km player/gomplayer/VLC/mediaplayer Classic 1. Installera FFD Show 2. Installera AVC Core 3. Spela upp filmerna med Media Player 10. Klart Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 27, 2009 Author Share Posted November 27, 2009 Bara för att jag vill se om det finns andra spelare på marknaden... bara därför.. inte ett dugg annat... KM -Player funkade inte spela upp 720/1080p filmer på i min dator... men gom player fixade det... men en film fixade den inte så då blev det VLC för det.... Tycker att VLC har blivit krånglig , kan man få den som det gamla 0.8 utseendet eller nått då skall jag använda den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts