Nightswipe Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Alright, jag har fått spelet att fungera efter många om & men och ominstallationer av operativsystemet vista. Men jag kan bara spela i ca 3 minuter, efter det ploppar det här upp och krashar ner spelet: microsoft visual c++ runtime library this application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information. What to do? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 tror inte många här på forumet är spelexperter men kan rekommendera dig att kika här: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=611&order=desc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Alright, jag har fått spelet att fungera efter många om & men och ominstallationer av operativsystemet vista. Men jag kan bara spela i ca 3 minuter, efter det ploppar det här upp och krashar ner spelet: microsoft visual c++ runtime library this application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information. What to do? Både L4D2 och MW2 har stora problem med att hålla pirater borta, deras nya CEG skydd påverkar gradvis de hederliga och ärliga gamersen också. Just med L4D2 så krävs: NET Framework 2-3.5! Visual C++ 2005 Redistributable Package! DirectX End-User Runtimes! Drivers till grafikkort sök på google så skall du finna! Använder du crackat så får du stå ut med krascharna pga CEG skyddet, annars gäller ovan o funkar inte de så återkom gärna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightswipe Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 Tjopp tjopp. Ska bara meddela att det hjälpte att installera service packsen. Verkar fungera nu. Ska testa en långkörning nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts