PCGuiden Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Hej en fundering Morsan har fått en hårddiskinspelare och jag läste att man var tvungen att ladda den med en dvd-rw för att kunna se på det som jag spelat in på hårddisken... Kan man inte se den filen direkt? Någon som vet Quote
Stim Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Vad exakt är / gör en "hårddiskinspelare" jämfört med vanlig hårdisk? Aldrig tidigare hört talas om hårddiskinspelare så jag vet inte riktigt vad det är och vad du vill göra riktigt. Quote
Manneman Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Ska erkänna att det är första gången jag hört att man måste föra över inspelat material på en skiva innan man kan se något. Har du kollat menyerna angående direktuppspelning från HD´n? Manneman Quote
Manneman Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Vad exakt är / gör en "hårddiskinspelare" jämfört med vanlig hårdisk? Aldrig tidigare hört talas om hårddiskinspelare så jag vet inte riktigt vad det är och vad du vill göra riktigt. Tror han menar en dvd med inbyggd hårddisk för inspelning. Quote
PCGuiden Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 Precis det manneman Och jag har kollat men jag skall kolla mer noggrant nästa vecka Quote
Stim Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 (edited) Tror han menar en dvd med inbyggd hårddisk för inspelning. Jasså, ja men då hänger även jag med. Trode det var nåt helt andra saker, typ nån form av extern hårddisk eller nåt. Edited November 28, 2009 by Stim Quote
Cecilia Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 När det gäller vår DVD med hårddiskinspelare så trycker på en knapp som heter HDD på fjärrkontrollen för att komma till en lista över allt som ligger på hårddisken. När man har hittat rätt program så trycker man på Play-knappen. Quote
Recommended Posts