Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej en fundering

Morsan har fått en hårddiskinspelare och jag läste att man var tvungen att ladda den med en dvd-rw för att kunna se på det som jag spelat in på hårddisken... Kan man inte se den filen direkt?

Någon som vet

Posted

Vad exakt är / gör en "hårddiskinspelare" jämfört med vanlig hårdisk?

Aldrig tidigare hört talas om hårddiskinspelare så jag vet inte riktigt vad det är och vad du vill göra riktigt.

Posted

Ska erkänna att det är första gången jag hört att man måste föra över inspelat material på en skiva innan man kan se något. Har du kollat menyerna angående direktuppspelning från HD´n?

Manneman

Posted

Vad exakt är / gör en "hårddiskinspelare" jämfört med vanlig hårdisk?

Aldrig tidigare hört talas om hårddiskinspelare så jag vet inte riktigt vad det är och vad du vill göra riktigt.

Tror han menar en dvd med inbyggd hårddisk för inspelning.

Posted (edited)

Tror han menar en dvd med inbyggd hårddisk för inspelning.

Jasså, ja men då hänger även jag med. Trode det var nåt helt andra saker, typ nån form av extern hårddisk eller nåt.

Edited by Stim
Posted

När det gäller vår DVD med hårddiskinspelare så trycker på en knapp som heter HDD på fjärrkontrollen för att komma till en lista över allt som ligger på hårddisken. När man har hittat rätt program så trycker man på Play-knappen.