Gå till innehåll

Full...måne


Mats H

Recommended Posts

Hej Mats!

I och att detta ligger under café, så kan man ju chatta som om man sitter på ett sådant. Nyfiken, vad har du för kamera? I fjol tog jag en sådan bild på månen i full zoom, ser exakt ut som den på din bild. Ser kratrarna och stjärnformationen längst ner. Själv har jag en Sony CyberShot H3. :)

post-8087-1259735554,6_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag en glad ägare till både en Nikon D300 och D700. Har haft i tankarna att också skaffa mig D3X men för närvarande alldeles för dyrt för plånboken. Billigaste jag kunnat hitta ligger på runt 67000 vilket är galet mycket pengar.

Tomten lär väl inte ha med sig en heller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag en glad ägare till både en Nikon D300 och D700. Har haft i tankarna att också skaffa mig D3X men för närvarande alldeles för dyrt för plånboken. Billigaste jag kunnat hitta ligger på runt 67000 vilket är galet mycket pengar.

Tomten lär väl inte ha med sig en heller ?

Hjälper det inte, att ta på dig GULDBYXOR? Tänkte på serien som var på TV för länge sedan, pojken med guldbyxorna...... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag en glad ägare till både en Nikon D300 och D700. Har haft i tankarna att också skaffa mig D3X men för närvarande alldeles för dyrt för plånboken. Billigaste jag kunnat hitta ligger på runt 67000 vilket är galet mycket pengar.

Tomten lär väl inte ha med sig en heller ?

Herregud.67000 för en kamera.

Jag har sparat ett halvår för att gå på bio,men köpte nya strumpor istället ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle aldrig pynta så mycket som vansinniga 67000. För någon som helst kamera i världen och enbart för kamerahus. 25000-30000 kan jag dock betala för den men till och med då anser jag det vara överpriser för en kamera. Tyvärr lär den nog inte komma ner i de priserna på bra många år. Om det ens kommer att ske innan de utgår.

Möjligen begagnade med ett par år på nacken då, och med kanske utsliten slutare och sensor :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...