Gå till innehåll

Säkerhetskopiering i W7


JohnSixten

Recommended Posts

På webbsidan http://www.alltomxp.se/windows-7/19-windows-7/1012889-fraga-experter-om-windows-7.html kan man bl.a. läsa: "Varje vecka fram till jul kommer undertecknad tillsammans med Joachim Nässlander och Michael Anderberg att svara på frågor om Windows 7 för TechWorlds expertpanel. Varje vecka publiceras en inledande artikel om förbestämda ämnen och i kommentarsfältet kan frågor ställas som experterna svarar på i en uppföljande artikel några dagar senare. Där finns det även möjlighet att ställa frågor som expertpanelen då svarar direkt på. Denna vecka har det blivit dags för utrullning av Windows 7 så passa på att ställ dina frågor om du ska rulla ut Windows 7 i ditt företag." HUR GÖR MAN FÖR ATT STÄLLA EN FRÅGA? Nedanstående fråga har jag ställt i Alltomxps forum, men den klassades som Tips och trix i stället för att hamna som fråga under Windows 7, så jag fick inget svar. Har nyligen uppgraderat från Vista Home Premium till Windows 7 Home Premium (32 bitar). Windows 7 föreslog att jag skulle köra en säkerhetskopiering till en befintlig extern hårddisk (Western Digital "My Book") och jag accepterade. Hårddisken har 307,67 GB ledigt utrymme av 465,75 GB totalt. C-disken omfattar 114 GB använt utrymme. Efter fyra försök att köra säkerhetskopieringen har jag fortfarande inte lyckats. Felmeddelande enligt bilagan kommer upp: Upptäcker att jag inte tillåts ladda upp .docx-filer (med inklistrad skärmdump). VARFÖR? Säkerhetskopieringen (systemavbildning av Vista (C:)) avbryts när 63 % kopierats möjligtvis utökas området med någon procent för varje nytt försök. Sedan kommer felmeddelandet som talar om att "Säkerhetskopieringen slutfördes inte". Ska jag inte kunna använda Windows Säkerhetskopiering utan får välja säkerhetskopiering från något annat företag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...