Gå till innehåll

Julklapps tipps...Öppna sparfond


Opptokoppter

Recommended Posts

banner_avanza_zero_small.png

Kolla länken!

En Julhälsning ifrån Avanza Bank!

http://julklapp.avanza.se

Erbjudandet är öppet för alla nya sparare.

Varför inte hänga på uppgången i konjukturen & göra en slant?

Shysst idé som premierar projektet Hand in hand i utvecklingsländer, samtidigt som du eller dina vänner också får en Julklapp som välkomstpresent 200kr.

Indexfonden Avanza Zero har ökat i värde med 24% under de senaste 6mån. och 50% räknat ifrån senaste årsskiftet!

OMXS30GI (OMXS30 Gross Index). OMXS30GI är uppbyggt kring de 30 värdemässigt mest omsatta aktierna på Stockholmsbörsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

banner_avanza_zero_small.png

Kolla länken!

En Julhälsning ifrån Avanza Bank!

http://julklapp.avanza.se

Erbjudandet är öppet för alla nya sparare.

Varför inte hänga på uppgången i konjukturen & göra en slant?

Shysst idé som premierar projektet Hand in hand i utvecklingsländer, samtidigt som du eller dina vänner också får en Julklapp som välkomstpresent 200kr.

Indexfonden Avanza Zero har ökat i värde med 24% under de senaste 6mån. och 50% räknat ifrån senaste årsskiftet!

OMXS30GI (OMXS30 Gross Index). OMXS30GI är uppbyggt kring de 30 värdemässigt mest omsatta aktierna på Stockholmsbörsen.

Tja,det är väl bättre med riktiga aktier.Själv har jag baring honkong china,black word mining found,danske invest sverige fokus,black world minding found a2,east capital turkietfonden,swedbank robur rysslandsfond.Dom har gått riktigt bra.morningstars.se är en riktigt bra sida.Jag har en känsla av att dom aktier som gått bra dom senaste tre månaderna är bra att satsa på.Men naturligtvis kan jag ha fel.Det vet man ju inte riktigt.Guldfonder verkar ju stiga.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Investera i livskvalitet, då blir man rik!

:)

Du har helt rätt.Det skall man också göra.Jag har inte blivit rik alls på detta men man kan ju försöka.

Min livskvalitet är bra..Jag trivs i största allmänhet.Jag har uppfostrat två barn ensam sen dom var i dagis och skolåldern.

Det har gått bra för dom och det är jag glad för.Jag har varit en mamma och pappa samtidigt.Allt är inte lätt.

Men vad är livskvalitet?Fick ensam vårdnad om barnen när vi skilde oss.

Är det att må bra och köra barnen till hockeyträningar,innebandyträningar och fotboll.

Det har jag trivts med och ungarna också.

Det är väl livskvalitet också ;)Jag har tre barn och alla tre pussar och kramar mig när vi ses.Min minsta går i skolan i malmö på gymnasiet och har toppenbetyg.vilket inte jag hade.Den äldre sonen jobbar och har flyttat ihop med sin tjej.En dotter har jag också och hon är gift och har två barn.Jag tycker jag har lyckats tror jag.Det är väl en sorts livskvalite.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har helt rätt.Det skall man också göra.Jag har inte blivit rik alls på detta men man kan ju försöka.

Min livskvalitet är bra..Jag trivs i största allmänhet.Jag har uppfostrat två barn ensam sen dom var i dagis och skolåldern.

Det har gått bra för dom och det är jag glad för.Jag har varit en mamma och pappa samtidigt.Allt är inte lätt.

Men vad är livskvalitet?Fick ensam vårdnad om barnen när vi skilde oss.

Är det att må bra och köra barnen till hockeyträningar,innebandyträningar och fotboll.

Det har jag trivts med och ungarna också.

Det är väl livskvalitet också ;)Jag har tre barn och alla tre pussar och kramar mig när vi ses.Min minsta går i skolan i malmö på gymnasiet och har toppenbetyg.vilket inte jag hade.Den äldre sonen jobbar och har flyttat ihop med sin tjej.En dotter har jag också och hon är gift och har två barn.Jag tycker jag har lyckats tror jag.Det är väl en sorts livskvalite.

Absolut! ^_^

Det låter så fint och härligt när du berättar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...