Gå till innehåll

Info for professionella användare


Adrian_se

Recommended Posts

Microsoft släppte nytt Kernel till Windows 7

Windows6.1-KB976887 uppdaterar:

7600.20510.amd64fre.win7_ldr.090819-1503 TILL 7600.20555.amd64fre.win7_ldr.091021-1509

7600.win7_ldr.090819-1503 TILL 7600.win7_ldr.091021-1509

http://support.microsoft.com/hotfix/KBHotfix.aspx?kbnum=976887&kbln=en-us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adrian_se,

Vad menar du med "för proffesionella användare"?

Vilken betydelse har denna Kernel uppdatering för oss "vanliga" användare då?

Ngt som vi borde lasta ned, eller, ska vi se detta som en ren information?

Frågan har ju tidigare dykt upp i samband med dina listor av Hotfixar, där Stenis varnat för att ladda ned, om det inte finns kunskap, (har jag för mig), och ett specifikt problem, som skall lösas.

Berätta gärna lite mer vad denna uppdatering innebär för förbättring!

Mvh

Mats H

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adrian_se,

Vad menar du med "för proffesionella användare"?

Vilken betydelse har denna Kernel uppdatering för oss "vanliga" användare då?

Ngt som vi borde lasta ned, eller, ska vi se detta som en ren information?

Frågan har ju tidigare dykt upp i samband med dina listor av Hotfixar, där Stenis varnat för att ladda ned, om det inte finns kunskap, (har jag för mig), och ett specifikt problem, som skall lösas.

Berätta gärna lite mer vad denna uppdatering innebär för förbättring!

Mvh

Mats H

Vad jag menar är att man skall veta vad man håller på med om man installerar den typ av hotfix eller andra hotfixar.

En professionell användare kan sitt system och vet hur man kommer from problemet on en uppstår och ställer inte frågan som tex får man inte alla de här via windows update inte illa menad

Beskrivning till hotfixar kommer med tiden, jag har tillgång till de via intranät till Microsoft.

Och tyvärr kan publicera bara de som finns tillgängliga via internet, tror mig eller ej listan är lång på mer en 400 objekt idag och växer

om det gäller kerner upd , kan du köra den och testa utan problem , din pc kommer bli snabbare i upstarten osv. prova...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag menar är att man skall veta vad man håller på med om man installerar den typ av hotfix eller andra hotfixar.

En professionell användare kan sitt system och vet hur man kommer from problemet on en uppstår och ställer inte frågan som tex ” får man inte alla de här via windows update” inte illa menad

Beskrivning till hotfixar kommer med tiden, jag har tillgång till de via intranät till Microsoft.

Och tyvärr kan publicera bara de som finns tillgängliga via internet, tror mig eller ej listan är lång på mer en 400 objekt idag och växer

om det gäller kerner upd , kan du köra den och testa utan problem , din pc kommer bli snabbare i upstarten osv. prova...

"Illa menat", proffs o inte,, det trodde jag inte heller, men gränsdragningen i denna värld...många av oss testar det mesta som är nytt av nyfikenhet och intresse!!!

Både proffs och icke :D

Beskrivningar är alltså ej officiellt material, mao!! Fullt förståeligt.

Men till denna finns det lite mera om man går vidare på din bifogade länk.

TACK!!!

Mvh

Mats H

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...