Gå till innehåll

Live chatt om Windows 7 - ställ dina frågor!


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Klockan 14:00 idag hålls en livechatt på http://81.92.65.176/msnchat/ där du kan ställa alla tänkbara frågor om Windows 7! Du kan redan nu skicka in dina frågor för att få svaret 14:00.

Då ska jag skicka en fråga om det kommer komma en uppdatering snart så att man kan ha en snyggare enklare och bättre Start Panel på Windows7 än den som är nu, jobbig och ful =)

kanske en Classic Start Menu eller något ännu bättre :P

och en annan fråga om att ifall sp1 släpps med massor uppdatering kommer Windows7 bli slö och bli nästan likadan som Vista, utan windows7 är bra i början men efter många uppdateringar blir den slö o dålig som Vista =P

Redigerad av Elin22
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har igår skaffat windows 7 och innan sparade jag alla program jag behöver till en extern hårddisk.

De flesta av programmen fungerar inte med windows 7. Programmen fungerade senast med windows xp pro sp2.

Har försökt med kompabilitets test utan att lyckas öppna tex. ARK.filer eller F98 filer i en faktureringsprogram kallad FAKT 98.

Programleverantör har upphört och finns inte på nätet;ej support eller uppgradering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har igår skaffat windows 7 och innan sparade jag alla program jag behöver till en extern hårddisk.

De flesta av programmen fungerar inte med windows 7. Programmen fungerade senast med windows xp pro sp2.

Har försökt med kompabilitets test utan att lyckas öppna tex. ARK.filer eller F98 filer i en faktureringsprogram kallad FAKT 98.

Programleverantör har upphört och finns inte på nätet;ej support eller uppgradering.

Ladda hem en virtualiseringsprogramvara och installera XP i den:

- VirtualBox (från Sun)

- Microsoft Virtual PC (från Microsoft)

- Windows Virtual PC (också från Microsoft)

/Gunnar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...