Gå till innehåll

windows 7 enterprise BÄSTA VALET!


Medlem4324

Recommended Posts

Skillnaden mellan win7 Ultimate och Entrerprise är 1: Enterprise saknar SPEL och vem spelar ändå de trista spelen som finns som default i Ultimate ?? nää de tar bara plats och utrymme så skippa Ultimate om möjligt, och kör Windows7 ENTERPRISE!

Redigerad av fyfan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpa en Enterprice volymlicens när det finns Ultimate säger jag?... Om jag har uppfattat det rätt kan man inte gå in i en affär och köpa en Enterprice Retail?

Och du... vilken fantasi du hade när du kom på ditt användarnamn....

Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har uppfattat det rätt kan man inte gå in i en affär och köpa en Enterprice Retail?

Rätt uppfattat.

Du kan inte som privatperson köpa en Enterprise licens. " Windows 7 Enterprise is not available through retail channels."

Vill man dock prova, så finns en 90-dagars trial.

http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx?ITPID=sprblog

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skillnaden mellan win7 Ultimate och Entrerprise är 1: Enterprise saknar SPEL

Enterprise saknar inte spel. Det finns samma spel som i Ultimate. Det är bara det att spelen inte är default aktiverade. Vill man göra det så finns inställningen via 'Turn Windows features on or off'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker denna tråd verkar sakna diskussionsunderlag och borde inte startats då den även är felaktig, lås och släng den i papperskorgen :)

Instämmer faktiskt! Låser tråden och tar bort den inom kort, så trådstartaren har en möjlighet att se se svar som är angivna.

Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...