micke61 Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 vill gärna lägga ut en länk till sveriges mysigaste jobb som jag har,här är länken till mitt jobb jag arbetar där som tekniker och arbetar som repslagare och dyl ni får gärna länka den vidare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Hej! Tack för länken.Mycket fina bilder från G:a Link. Brukar besöka G:a Link. med våra barnbarn. Dom tycker det är jättekul att se hur det var förr i tiden. Cloettafabriken är väl nr.1. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 (edited) Mycket bra presentation och vilken skärpa i denna. Men jag har nog världens bästa jobb ändock, 1200 meter till jobbet och en tjej som är helt underbar som kollega. Vi sköter om en lantbutik, har utkörning av varor en gång i veckan och i byn bor det ca:80 personer. Kan det bli bättre?PS: Det är inte bara folk från byn som handlar, det kommer folks från när och fjärran! DS: Edited December 12, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Mycket bra presentation och vilken skärpa i denna. Men jag har nog världens bästa jobb ändock, 1200 meter till jobbet och en tjej som är helt underbar som kollega. Vi sköter om en lantbutik, har utkörning av varor en gång i veckan och i byn bor det ca:80 personer. Kan det bli bättre?PS: Det är inte bara folk från byn som handlar, det kommer folks från när och fjärran! DS: Could it be better???? Har en bekant som driver en "Gränshandel" i min närhet!! Närområdets nyhetsbyrå!! Vilka som dött, sedda rovdjur, största fisken, älgjaktens resultat!! O allt annat som kan anses viktigt på bygden!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts