Gå till innehåll

Voddler fråga!


Silenz

Recommended Posts

Har Voddler genom bredbandsbolaget. Ser nu att vissa filmer kostar och undrar hur man betalar om man vill se en sån film?

Har fått invites tidigare att ge bort även till vänner med annan bredbands leverantör så det kan ju inte komma på bredbands fakturan iaf.

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittar detta på deras sida men det svara inte på min fråga --> With rentable movies Voddler can provide a bigger selection of movies at a reasonable price. You get 24 hours access to a movie rented in Voddler. You need to download the newest Voddler Client version in order to access this feature. Naturally, we will also continue to add new quality movies free of charge in our mission to build the largest movie service!

Tänkte att någon har säkert provat och vet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frugan installerade voddler free och sedan kom det en räkning från BBB som ett brev på posten och inte hade vi sett en film därifrån ens...

Är ni/hon kund hos bredbandsbolaget sedan tidigare? Jag och alla jag känner som är bredbandskunder hos BBB har aldrig fått någon räkning för att vi

kör Voddler Free. Betalfilmerna är det ju Voddler som tar betalt för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått en, anmälde mitt intresse för 3 månader sedan, och är definitivt inte kund hos BB!

Så nu har jag Voddler!!

Men har inte kört ngn film ännu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni/hon kund hos bredbandsbolaget sedan tidigare? Jag och alla jag känner som är bredbandskunder hos BBB har aldrig fått någon räkning för att vi

kör Voddler Free. Betalfilmerna är det ju Voddler som tar betalt för.

Jepp vi är BBB kunder skall ringa och fråga vad vi har sett för något för vi bara installerade det och kollade runt vi såg då ingen film och räkningen är på 175:- så det måste vara några filmer det...

Blufffaktura kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...