Gå till innehåll

Meningslöst att svara på frågor


PCGuiden

Recommended Posts

Är det ingen som tar åt sig av tipsen man ger.. jag ger tips men det verkar om om ingen bryr sig om dom...

Är man verkligen så dålig på att förklara saker och ting

Är det bara jag som upplever det så här....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ingen som tar åt sig av tipsen man ger.. jag ger tips men det verkar om om ingen bryr sig om dom...

Är man verkligen så dålig på att förklara saker och ting

Är det bara jag som upplever det så här....

Jag går in på forumet tio (10) ggr om da´n, kollar de flesta tipsen, och läser alla "lösningar" av problem, det är på viset jag har lärt det mesta. Får försöka komma ihåg att gå in och tacka för tipsen, annars kanske det blir slut på tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går in på forumet tio (10) ggr om da´n, kollar de flesta tipsen, och läser alla "lösningar" av problem, det är på viset jag har lärt det mesta. Får försöka komma ihåg att gå in och tacka för tipsen, annars kanske det blir slut på tips.

Det är nog ofta så här.

Klart man skall ge ett tack för tipsen.

Annars verkar det nonchalant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med trådskaparen att ens inlägg vekrkar förbises och personer som skriker högre får svar på sina lösningar medan man får citera sig själv i ännu ett inlägg för att bli uppmärksammad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tänkt på detta några gånger och är 100 % övertygad om att tipsen som ges/getts på detta forum+huvudsajten har hjälpt ett ofantligt antal som sökt på nätet efter lösning på sina problem,och naturligtvis så blir dom inte medlemmar bara för att tacka för hjälp.För säkerhets skull så ber jag här om ursäkt ifall jag glömt tacka någon,nejnej ! undanber mej lista på dom jag glömt tacka :-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer förvisso med Er andra... det hör till normalt hut att lämna ett "tack för hjälpen". Däremot har jag, de sista månaderna, märkt att en trådskapare startar en tråd och ber om hjälp och sen inget mer. Medlemmar lämnar råd och tips och sen inte ett spår från trådskaparen... Men jag tror att det bara är att acceptera när det blir så. För oss som uppehåller oss i forumet regelbundet brukar ju vara artiga och tacka eller lämna uppmuntrande kommentarer...

Keep it up, guys!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... det hör till normalt hut att lämna ett "tack för hjälpen".

// Manneman

Självklart tackar jag för hjälpen när jag får hjälp med ett problem, Vad jag menar är att, tacka för alla tips om länkar, program mm skulle göra att det skulle bli en himla massa tackande. Att titta in på forumet 10 ggr/dag innebär att det blir många tips. En kommentar om ett bra tips blir det i fortsättningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar så här om jag ser en person som har problem men något jag har en bättre lösning på och skriver den... så kan han/hon först prova den lösningen och sedan säga om han/hon tycker det vara en bra lösning. Nej då frågar han/hon samma sak igen och skiter i att kolla eller om man gör det ändå utan att säga det...

Det är det jag blir så frustrerad över... Kolla svaret på frågan och säg om det är bra... Om man se inte tycker det så kan man skriva det.... För en sak som jag tycker är bra kanske inte en annan användare tycker är bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas och tror att jag tackat för mig mig.

Men jag säger gärna massor med tack igen, för att ni är så vänliga med Era svar.

På många forum blir man bara hänvisade till sökningar. Och blir nästa betraktad som en idiot (fast det kanske man är ändå) då man inte förstår allt så bra, som den som försöker förklara för mig.

TACK igen framförallt för Ert tålamod.........................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...