Gå till innehåll

Första bilderna på nästa MSN läckta


Recommended Posts

Hoppas att detta hamnar på rätt ställe i detta forum. Såg just på PC För Allas hemsida på nästa version av MSN eller WLM som det heter. Läs mer på denna sida. Verkar som om det blir en stor förändring när denna släpps. Men när vet jag inte det kommer nog mer info om detta.

http://www.liveside.net/main/archive/2010/01/02/new-windows-live-messenger-wave-4-screenshots-revealed.aspx

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vågar sätta en liten peng på att det är fler försämringar än förbättringar. Det är visserligen en subjektiv bedömning men sådan har i alla fall trenden varit den senaste tiden enligt mina preferenser. Ser t.ex att de bygger ut "sharing" av bilder vilket jag tycker är helt idiotiskt, jag vill ha tillbaka det gamla smidiga "dra-släpp-skicka" bilder istället. Sedan ännu mer reklam, som man med lite tur kan klicka bort men isåfall antagligen är tvungen att göra varje gång man öppnar ett chatfönster, lagom irriterande och ännu större anledning att se sig om efter andra msn kompatibla alternativ. Ja min spådom kan sammanfattas med FAIL, hoppas dock jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan direkt hålla med dig funktionerna i WLM 8.5 är betydligt bättre än WLM 9 det som du sa dra och släpp funktionen. Men men vad göra dem ändrar sig hit och dit.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...