Byvander Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Undrar bara hur man ändrar så att det ser ut som typ såhär i statusfältet.. (kolla länken) http://i27.tinypic.com/2cwrj1z.jpg vill ändra det för att ja tycker det blir bättre översikt.. // Byvander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Din bifogade bild, undrar om den är aktuell idag, i alla fall med den nedersta raden om senast scannade fil. Kommer inte ihåg att jag såg den. I övrigt så kommer du ju åt det mesta via Inställningar, virusinställning, Deep Guard! . (Har kört F-Secure FSIS 2010 tidigare). Om du inte hittar fler svar här, rekommenderar jag, F-Secures support, vänligt och snabbt, om du skickar in dina frågor där, det är min upplevelse av dem. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvkmug Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Undrar bara hur man ändrar så att det ser ut som typ såhär i statusfältet.. (kolla länken) Bilden innehåller endast antivirus. F-Secure FSIS 2010 blir lite anorlunda, med brandvägg mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts