Gå till innehåll

Hjälp!


Sunshine

Recommended Posts

Jag är som en brandman, rycker ut när det behövs. En tjej utan röka, är som kaffe utan grädde. Vill bara säga, att jag är snäll och förmedlar ett paket till denna nödställda person. Så är jag....... Kanske lite felformulerat, men shit i det........ PS: Vad är landsbygd utan kompisar? DS:

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har ont i axeln efter lite för mycket shooterspel ? :)

Kan du fixa ett paket mot det ? :)

Nä, för långt bort! Men sitt i DIN bästa stol/fåtölj och slappna av, så löses detta. Tänk BARA på OHM hela tiden!!!!! Slappna av och tänk, OHM, det brukar hjälpa. :D

Har mycket god erfarenhet av Hypnos. Hjälpt folk via detta medium! Åkte själv dit en gång, trodde inte att jag skulle bli påverkad, men ack vad jag bedrog mig då!

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är som en brandman, rycker ut när det behövs. En tjej utan röka, är som kaffe utan grädde. Vill bara säga, att jag är snäll och förmedlar ett paket till denna nödställda person. Så är jag....... Kanske lite felformulerat, men shit i det........ PS: Vad är landsbygd utan kompisar? DS:

Ja på vischan ställer man upp för varandra! Mat o hemkört, menar maten hemkörd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...