Sunshine Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 (edited) Jag är som en brandman, rycker ut när det behövs. En tjej utan röka, är som kaffe utan grädde. Vill bara säga, att jag är snäll och förmedlar ett paket till denna nödställda person. Så är jag....... Kanske lite felformulerat, men shit i det........ PS: Vad är landsbygd utan kompisar? DS: Edited January 9, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Har ont i axeln efter lite för mycket shooterspel ? Kan du fixa ett paket mot det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 (edited) Har ont i axeln efter lite för mycket shooterspel ? Kan du fixa ett paket mot det ? Nä, för långt bort! Men sitt i DIN bästa stol/fåtölj och slappna av, så löses detta. Tänk BARA på OHM hela tiden!!!!! Slappna av och tänk, OHM, det brukar hjälpa. Har mycket god erfarenhet av Hypnos. Hjälpt folk via detta medium! Åkte själv dit en gång, trodde inte att jag skulle bli påverkad, men ack vad jag bedrog mig då! Edited January 9, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 En tjej utan röka, är som kaffe utan grädde. Eller. En kyss utan snus är som ägg utan salt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Jag är som en brandman, rycker ut när det behövs. En tjej utan röka, är som kaffe utan grädde. Vill bara säga, att jag är snäll och förmedlar ett paket till denna nödställda person. Så är jag....... Kanske lite felformulerat, men shit i det........ PS: Vad är landsbygd utan kompisar? DS: Ja på vischan ställer man upp för varandra! Mat o hemkört, menar maten hemkörd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Ja på vischan ställer man upp för varandra! Mat o hemkört, menar maten hemkörd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts