Gå till innehåll

söker windows media player till mobiltelefon


Fanny

Recommended Posts

Windows Media Player finns endast för datorer och Windows Mobile telefoner.

Har letat lite och kan inte ens hitta att din telefon har möjlighet att spela upp video.

mp3/mp4 samt Video streaming & Video phone har den stöd för, (antar då att med video menas videosamtal).

och telefonen verkar INTE stödja körning av Javaprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttade tråden till "Hårdvara..."

Håller med ovanstående talare...

Har telefonen stöd för MP3 och samtidigt plats för minneskort så BORDE den ha en inbyggd mediaspelare. Huruvida detta fungerar i just den telefonen har jag inte en aaaning om. Telefonen har inte stöd att installera JAVA vilket innebär att du INTE kan ha någon tredjeparts mediaspelare.

Dock en väldig snygg telefon... vad jag förstår så är det mycket telefon för lite pengar.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo då.den har en spelare men jag kan ej med att föra över video filer till min mobil då det är så krångligt.

den är en 3G mobil med MP3 som man kan föra över både musik & videos från datorn till denna mobil.

men det är jag som inte kan med det systemet för fil överföring på denna mobil så det var därför som jag

undrade över detta med windows media player.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha... då förstår jag.

Men du... har du hittat en riktigt trevlig telefon så kommer du snart att lära dig den. Jag har nyligen lämnat en LG Arena ifrån mig och den tyckte jag var jättekrånglig att använda i jämförelse med t ex Sony Ericsson... och då använde jag inte Windows MediaPlayer, vilket man kan göra.

Man lär sig ganska snabbt... Igår köpte jag mig en iPhone vilket tvingar mig att använda iTunes i datorn för att kunna organisera min musik. Gillar inte det konceptet som jag påtvingas med iTunes, men jag lär mig...

Mvh // Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...