Gå till innehåll

Set Config Application har stött på ett problem


Berra-s

Recommended Posts

Får upp en skylt med rubriken <strong>SetConfigApplication har stött på ett problem och måste avslutas.</strong>. Jag kan inte upptäcka någon olägenhet med detta, allt fungerar normalt. Förutom skylten som med en druckens envishet poppar upp var gång jag startar eller lämnar datorn påslagen. Skylten ger två alternativ. Skicka eller skicka inte ett felmeddelande till Microsoft. Jag väljer alltid Skicka inte och skylten försvinner. För några år sedan utkämpade jag min första strid med SetConfig och skickade felmeddelandet några gånger. Men inget händer naturligtvis så jag gav upp. Kommer inte ihåg hur jag fick hejd på eländet. Kan någon tala om hur man blir av med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är oskyldig . Men det dom talar om stämmer klockrent. Jag har båda HP-skrivarna installerade som det talas på saiten. Det är tydligen ett känt problem. Jag misstänker hp photosmart 7660 som bara är installerad på min dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...