Gå till innehåll

Chrome Beta & Chromium


Mats H

Recommended Posts

  • 5 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Finns Google Update i Schemaläggaren? Det skall finnas två Google Update i CCleaner > Verktyg > Uppstart > Schemalagda Aktiviteter.

 

Om de finns där, är det nog bara en tidsfråga. Räkna inte med att Chrome skall uppdateras i samma stund som en ny version dyker upp i bloggen.

 

I går kväll startade jag en virtuell W10, där Chrome .109 var installerad. Öppnade Process Explorer, men inte Chrome. Inte en skymt av Google Update. Startade Chrome efter knappt en halvtimme. Efter omkring tjugo minuter dök Google Update upp i Process Explorer. När dessa processer hade avslutats, stängde jag Chrome, och öppnade igen. Då var det .116.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har GoogleUpdateTaskMachineCore och GoogleUpdateTaskMachineUA där. 

 
Jag kollar aldrig bloggen utan får enbart reda på versioner via dina inlägg här. Du är visserligen väldigt snabb ibland :) men ofta är det åtminstone några dagar efter release som jag får för mig att gå in på About Google Chrome och då hämtar den ner den direkt utan problem. 

 

Samma sak på min htpc som är igång dygnet runt, dock i viloläge över natten. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...