swag Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 hej jag har 2 datorer med win 7 på home premium. jag ser den dom under nätverk men kan inte logga in på den ena från data 1 . frågar efter lösen ord namn .men skrivit det datan heter och samma lösen som jag ahr när jag loggar in . hjälp mej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Har du skapat en hemgrupp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted January 27, 2010 Author Share Posted January 27, 2010 ja det har jag, något med användar namn lösen ord verkar det som Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 När du skapade hemgruppen, skapades då inte ett lösenord automatiskt för hemnätverket? (Se skärmklippet). Sök i så fall på "hemgrupp + lösenord" i "Hjälp och support" så står det hur du ska göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted January 27, 2010 Author Share Posted January 27, 2010 jo har gjort detta också .kanske bäst att börja om imorgon efter jobbet daxs att sova .tack för hjälpen kanske du kan hjälpa mej imorgon igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Godnatt. (Kolla också "arbetsgrupp" i hjälpen.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts