Sehnsucht Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 En sak som är fruktansvärt irriterande med Media Player 12, är att så fort man startat den och skall kolla på någon film så börjar den att uppdatera biblioteket..... I mitt fall innebär det stora lagg eftersom hårddisken arbetar mycket då, och jag har lite musik och film på datorn. Vart tar man bort denna funktion? När man går in i biblioteket så uppdaterar den ju också, men då går det mycket fortare. Varför tar det sådan tid i WMP12? Jag vill kunna uppdatera WMP12 när jag själv vill,då låt säga efter att man vet med sig att man lagt till x antal låtar och x antal filmer. Annars är jag jättenöjd med senaste versionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Jag har bara att den ska uppdatera från internet om det saknas info... och den laggar inget. Öppna wmp, ordna -> alternativ -> Bibliotek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted January 29, 2010 Author Share Posted January 29, 2010 oki, skall testa detta. kan man ställa in så att man kan starta uppdateringen själv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts