Pidde Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Mitt virusprogram beter sig konstigt (Panda Titanium 2005). Det varnar för säkerhetshål i Windows som jag redan åtgärdat. Idag fortsatte det att varna för en sårbarhet som jag redan fixat. En av varningarna var helt irrelevant eftersom jag inte använder den tjänsten (Netware). Är detta ngt att bry sig om? Ska inte Windows Update automatiskt veta vilket som måste uppdateras? Det är väl inte virusprogrammets funktion? Jag har kört en massa scanning av datorn och det hittar inget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaeran Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej Pidde, Det finns en tråd på Malous & Hansens forum som kanske kan ge Dig lite vägledning. http://www.aawsupport.se/viewtopic.php?t=510 Sannolikt överreagerar Pandan? Kör själv med Pandas Platinum IS 2005 och har fått likartade felmeddelanden. All anledning att maila PCM med en förfrågan. mvh blaeran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts