Gå till innehåll

Problem med Microsoft PowerToys Tweak UI


zitalena

Recommended Posts

Hej

Gjorde något dumt i morse. Installerade Microsofts Power Toys Tweak UI. I en av listorna kunde man välja något i stil med "ta bort XX vid inloggning" eller så. Dum som jag är trodde jag att det var mitt namn som skulle bort från splash-screenen. MEN nu när jag försöker starta datorn så får jag upp en Windows-blå skärm där det är en linje i mitten på höjden. På vänster sida står det "Klicka på ditt namn för att logga in". På höger sidan står det ingenting... Jag har ju tagit bort mig själv! Jag hade ingen inloggning tidigare. Jag hittar inget om detta på Microsofts hemsida. Lyckas inte lista ut med vilken tangent som jag skall trycka på för att komma in i felsäkert läge vid uppstart. Inte för att jag vet om det skulle hjälpa, det brukar väl knappas gå förbli inloggningsproblem!? Vad skall jag göra? Kommer ju inte alls in nu :(

Lena

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Systemåterställning låter läskigt. Jag har aldrig under alla mina Windows-år gjort en sådan...

Felsäkert läge och logga in? Jag har aldrig angett eller använt lösenord på den datorn.

Jag får försöka med dessa 2 alternativ när jag kommer hem (skriver detta från jobbet då jag inte kan komma in i datorn hemma...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...