Guest Linnéa Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Hej. Jag har ett "problem". Eller jag fick ett problem. Jag använder vista. Jag laddade hem en reg-fil från snabbfixaren " Ändra mitiatyrstorlek på vistas alt+tab knappen" Nu har jag gjort det. Och det fungerar aldeles utmärkt! Men jag blev inte helt nöjd. Så nu vill jag ändra tillbaka till orginalet. Hur gör jag? vilket kommando eller registervärde skall jag använda? Mvh Linnéa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 vad är snabbfixaren? Kan du bifoga registerfilen du körde i ett inlägg så ska vi se vad du ska ändra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Här har du en snabbfix som återställer registerändringen du gjorde! Starta om datorn för att verkställa ändringen! alttabb-fonsterstorlek-off.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AltTab] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Linnéa Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Ja Tack så mycket!!! Den funkade mycket väl=) Och jag är faktiskt lite intresserad av vad du gjorde också=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Och jag är faktiskt lite intresserad av vad du gjorde också=) Jag gjorde ingenting mer än tog bort din registerändring och återställde standardinställning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts