Diesel Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 I adressfältet i Win 7 IE 8 där jag kan skriva in egna adresser, typ "sweclockers.com", kan jag bara ha 12 st egna. Sen finns "tidigare" med 5 st adresser, och "favoriter" med 5 st adresser. Jag vill inte ha "tidigare" , inte heller "favoriter", utan bara det som jag själv skrivit in i adressfältet, typ som det gick i Win XP. Hur fixar jag detta ? Se bilden så fattar ni vad jag menar. http://bildplats.se/image/view/1216 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Högerklicka på tidigare-favoriter och TA BORT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Hej! Imenyraden verktyg,internetalternativ,innehåll, komplettera automatiskt. Sedan inställningar,bocka av webhistorik och favoriter. Hoppas att det var till någon hjälp. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 (edited) Högerklicka på tidigare-favoriter och TA BORT! Sunshine - tror du inte jag har försökt, men finns inget för högerklick ! essin - tyvärr är de redan avbockade. Verkar som att något blev fel vid installationen av Win 7. Edit - En nyinstallation fixade problemet :-) . Nu gick det att avbocka. Edited January 31, 2010 by Diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crummond Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 (edited) Använder inte IE8 så mycket, men har märkt att jag gillar inte det röda "Ta bort"-krysset i adressfältet. Gjorde en snabbkoll i Internetalternativ, men hittade inte om man kan avaktivera funktionen. Någon som har en idé? Edited March 15, 2010 by crummond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts