swerogge Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 (edited) Läste en artikel på denna sait om WDDM som hanterar grafik smartare och smabbare än i XP och Vista WDDM 1.1 Sökte på "WDDM" i Kontrollpanelen och i Windows "Hjälp" o hoppades hitta nåt där men det gjorde jag inte för jag tänkte att om jag hittade något där så är kanske det skulle visa sig, vid genomläsning, att min burk är anpassad för detta WDDM 1.1. Nu har jag ju iof förhoppningar på att min egen burk i allafall ska vara anpassad för det, detta pga att burken är endast några månader gammal, 'nytillverkad' och införskaffad i höstas MEN, nyf. som jag är vill jag veta säkert och om inte så vill jag se om det går att göra något åt saken vilket tydligen isf lutar åt nytt grafikkort som måste vara DirectX 10-kompatibelt, detta enligt artikeln. Någon som sitter inne med kunskap om hur jag testar (kollar på/i) burken för att få klart besked om saken?? Vänligen, Rogge Edited January 31, 2010 by swerogge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted February 1, 2010 Author Share Posted February 1, 2010 Tror jag lyckats reda ut min nyss ställda fråga här ovan alldeles själv den här gången,, detta efter mycken letande i skallens innandömmen o likaså på nätets mörka vrår.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts