Report

• Similar Content

• By Ängegärd
      HEjSann & hallå!!!
      Önskar/hjälp tips på tillägg till Thunderbird för backup av e-postkonton. Är ute efter någon som tar backup på inställningar osv. Någon???
      TACKsam för hjälp!!!
    • By bonusvita
      Jag har en extra hårddisk, som jag brukar använda för backuper. Det är egentligen en intern disk utan snyggt ytterskal.
      Men nu senast när jag tänkte göra ytterligare backuper, så fipplade jag omkring och råkade tappa hårddisken i golvet. Ett fall på knappt en meter i ett trägolv. Och efter det så startar inte disken överhuvudtaget. Jag hör att den går igång, den börjar snurra, men den verkar inte få kontakt.
      Och jag har grejer på den disken som inte finns någon annanstans. Jag inser väl att slaget är förlorat och att dessa filerna är räddningslöst förlorade, men jag hoppas in i det sista. Finns det något sätt att rädda det som finns på hårddisken, hur gör man då?
    • By bmalm
      Når jag säkerhetskopierar mina diskar (C: och E:) samt lägger till en systemavbildning, hänger programmet efter ett tag (efter 97%). Säkerhetskopierar jag bara diskarna, går det bra. Sökerhetskopierar jag bara systemavbildningen, hänger sig programmet efter 88%.
      Jag använder "Säkerhetskopiera och återställ (Windows 7)", som finns i gamla kontrollpanelen.
      Jag använder en extern USB-disk, som jag bara har ansluten när jag ska göra backupen en gång per månad, så därför vill jag inte använda "säkerhetskopiering med hjälp av filhistorik".

Finns det någon som kan ge tips?
    • By rainerg
      Har tidigare kört gost på xp som har tagit hela hårddisken och har varit lätt att återställa

Finns det något liknande backupprogram för win 10 Har testat EaseUS Todo Backup Home på win 7 som verka ok
      Någon som har erfarenhet av detta program eller har ett annat bättre eller lika bra?
    • By Pinkiepie59
      Min kära lilla burk med Windows 7 home premium har förmodligen fått virus! Internet funkar inte alls, har testat olika webbläsare och har ett bra nät, men det går ändå inte! Så nu känns det som om det är omformatering som gäller, men jag var så lat (klantigt, korkad, kalla det vad du vill) så gjorde aldrig säkerhetskopiering när datorn var ny, och nu vågar jag inte eftersom det är virus i den! Hur gör jag då? Är det att tanka ner från piratebay och peta in sin egen produktnyckel som gäller eller vad? Tacksam för snabba svar då jag behöver få igång datorn igen så fort som möjligt!
    • By CGD
      Gör Windows 8.1 alltid en dold extrapartition vid installering? Jag får problem hur jag skall göra när jag gör en backup med Acronis True Image. Ja inte så mycket själva backuppen utan mer när det är dags för en återställning.