Gå till innehåll

Förinstallerade Program på Acerdator?


rt-head

Recommended Posts

Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte

Detta ovan handlar om Acer som jag postat men nu lyckas jag inte på något sätt länka till den.

Jag kopierade raden " Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte"

och klistrade in på Googles adressfält och vips kom tråden upp.

Redigerad av margrehte
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte

Detta ovan handlar om Acer som jag postat men nu lyckas jag inte på något sätt länka till den.

Jag kopierade raden " Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte"

och klistrade in på Googles adressfält och vips kom tråden upp.

Äuhm... kan du redigera detta inlägget igen? Förstår inte riktigt vad du menar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack joWa för att du räddade mej.Jag misslyckas ofta vid sökningar i arkivet men då jag söker i Google så får jag direkt upp det jag söker, har inte haft problem tidigare att länka till trådar.Har jag fel när jag tror att den tråden kan vara behjälplig för rt-head ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...