rt-head Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Hur blir man av med dom förinstallerade programen från Acer som finns på köpdatorn? tacksam för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Lägg till ta bort program under kontrollpanelen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 http://www.pcdecrapifier.com/ . Mcaffe och något annat aktiverar sej själv så då får jag först stänga av dom/ta bort från auto, en del program kostar ochså om man senare skulle vilja ha dom, pcdecrapier använder jag efter ny/ominstallationer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Om det är något speciellt program som är svårt / problematiskt att ta bort så posta nanmet så går det säkert att lösa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Du kan läsa HÄR om programmet PC-decrapifier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 (edited) Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte Detta ovan handlar om Acer som jag postat men nu lyckas jag inte på något sätt länka till den. Jag kopierade raden " Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte" och klistrade in på Googles adressfält och vips kom tråden upp. Edited February 4, 2010 by margrehte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte Detta ovan handlar om Acer som jag postat men nu lyckas jag inte på något sätt länka till den. Jag kopierade raden " Förinstallerade program (skräp) vilka kan tas bort ? Betygsätt tråden: #1 margrehte" och klistrade in på Googles adressfält och vips kom tråden upp. Äuhm... kan du redigera detta inlägget igen? Förstår inte riktigt vad du menar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 En indirekt hänvisning till denna tråd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Tack joWa för att du räddade mej.Jag misslyckas ofta vid sökningar i arkivet men då jag söker i Google så får jag direkt upp det jag söker, har inte haft problem tidigare att länka till trådar.Har jag fel när jag tror att den tråden kan vara behjälplig för rt-head ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts