.:ADDE:. Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Igår köpte jag en hyffsat bra begangnad dator på el-giganten. och det visades sig att innehålla allt möjligt. den förra ägaren har nämligen glömt att ta bort innehåll sedan han hade lämnat tillbaka den... nu upptäckte jag ett verktyg som man kan totalt återställa hela windows 7 och allting försvinner och blir fabrikat... men nu är jag även rädd att isåfall bli av med licensnyckeln till norton internet security, och på nytt köpa en, då den kommer att återgå till "testversion". hur kan man, efter total återställning lägga tillbaka licensnyckeln? den har används vid två datorer, och får användas till en till, och jag har tänkt använda den på en tredje dator. men jag tror, att efter återställningen att den sista används på den här datorn... och det vill jag undvika... hur går jag tillväga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Det ska inte vara något problem. För det är ju fortfarande samma dator. Om det mot förmodan skulle bli något problem med den tredje datorn så är det bara att kontakta Symantec så får de reda upp det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Eller så skippar du bara norton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 När jag prövade Windows 7 med virtuell XP på tog mina tre licenser slut. Jag tog kontakt med Norton via deras chatt och utan problem ställde de om så jag fick tre nya installationer. Jag har ju bara två datorer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts